۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

طرحهاي رژيم آخوندها براي سركوبي و كنترل اعتراضات دانشجويي

رژيم آخوندها, در آستانه سال تحصيلي جديد, براي مهار كردن اعتراضات دانشجويي تشديد كنترل و جاسوسي در بين دانشجويان را تشديد كرده است.
بنا بر گزارشهاي رسيده، در هفته هاي اخير مزدوران بسيجي در ساعات مختلف شبانه روز, به ويژه در ساعات بعد از نيمه شب به گشت زني و بازرسي ساختمانها و جاسوسي نسبت به دانشجويان مي پردازند, به طوريكه در شبهاي گذشته دانشجويان مستقر در كوي دانشگاه بارها هنگام مواجهه با مزدوران بسيجي حين گشت و جاسوسي و پرسه زدن در راهروهاي خوابگاهها و به گوش ايستادن در پشت در اتاقها و كنترل داخل اتاقها, با آنها درگير شده اند.
يكي ديگر از شيوه هاي كنترل دانشجويان, پراكنده ساختن محل دانشگاهها و همچنين خوابگاههاي دانشجويي و اسكان دادن دانشجويان در ساختمانهاي كوچك و پراكنده در سطح شهر و نزديك به مراكز سركوب مي باشد. اين اقدام به منظور جلوگيري يا محدود كردن تماسها و هماهنگيهاي دانشجويان براي حركتهاي اعتراضي صورت مي گيرد. اصلي ترين قسمت اين طرح كاهش تعداد دانشجويان مستقر در كوي دانشگاه (اميرآباد) به عنوان كانون اصلي اعتراضات دانشجويي در تهران مي باشد.
جدا كردن دانشجويان رشته صنايع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب از دانشكده فني, از كانونهاي اعتراضات دانشجويي و انتقال آنها به محل دانشكده علوم انساني و همچنين انتقال دانشجويان دانشكده علوم انساني به ساختماني در بلوار كشاورز در همين رابطه صورت گرفته است.
اين طرحها توسط سپاه موسوم به سيدالشهدا پاسداران, كه در سركوبي دانشجويان نقش ويژه يي ايفا كرد, هدايت مي شود. مجري اين پروژه فرهاد رهبر, رئيس جنايتكار و منفور دانشگاه تهران است كه فاجعه كوي دانشگاه, تنها يكي از اقدامات وي براي سركوبي دانشجويان است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
22شهريور1388(13سپتامبر2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر