۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه


مريم رجوي: اظهارات خامنه اي در نماز جمعه تهران، بيانگر شدت بحران
و شقه و شكاف در درون رژيم و وحشت از ابعاد نارضايتي عمومي است

خامنه اي بيهوده تلاش مي كند با سركوب وحشيانه و خط و نشان كشيدن براي رقبا بحران را مهار كند

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران اظهارات خامنه اي ولي فقيه رژيم آخوندي، در نمايش جمعه امروز تهران, را بيانگر ابعاد فزاينده بحران و تعميق شقه و شكاف در درون رژيم و همچنين وحشت آخوندها از موج انزجار و نارضايتي عمومي توصيف كرد و گفت: خامنه اي با سركوب وحشيانه مخالفان و معترضان و خط و نشان كشيدن براي رقباي دروني و جراحي و تصفيه و دستگيري مقامات و كارگزاران سابق رژيم، بيهوده تلاش مي كند دامنه بحراني كه سراپاي نظام منفور آخوندي را گرفته و ناقوس مرگ آن را به صدا در آورده است, مهار كند.
خامنه اي در جمعه بازار امروز تهران گفت: «وقتي احساس خطر شد... وقتي مسأله رسوخ دادن مباني غلط در كالبد نظام ... است... اين ديگر مثل سم مهلك است». وي افزود: «بحث دگرانديشي نيست. بحث مخالفت هست بحث معارضه است. بحث ضربهزدن هست. در مقابل نظام و در مقابل انقلاب شمشير كشيدن هست». وي سپس به خط و نشان كشيدن براي مخالفان پرداخت و گفت: « برخورد با نظام... ايستادگي با شمشير كشيدن روي نظام جواب تند دارد» . خامنه اي با دجالگري با توسل عوامفريبانه به مثالهاي تاريخ اسلام وعده داد كه «چشم فتنه را كور خواهد كرد» و دشمنان را «داغ» خواهد نمود.
خامنه اي جنايتكار رسوايي عالمگير افشاي گوشه هايي از كشتار, شكنجه هاي وحشيانه و تجاوز به بازداشت شدگان قيام را «دروغپراكني و شايعه» خواند و با اشاره به روحانيون مخالف و جناح مغلوب تحت عنوان « مسئولان سیاسی قبلی و فعلی كشور كه درون نظام هستند» هشدار داد كه به خاطر «لغزشهايشان» «سقوط» خواهند كرد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
20شهريور1388(11سپتامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر