۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

تصفيه ها و جراحيهاي بيشتر در درون رژيم آخوندي
مقاومت ايران نسبت به شكنجه و تجاوز و تعدي به زندانيان سياسي و دستگيري احتمالي كروبي هشدار مي دهد

روز شنبه,21شهريورماه, هيات سه نفره قضايي رژيم آخوندي متشكل از سه سردژخيم منفور، ابراهيم رئيسي، محسني اژه اي و علي خلفي طي گزارشي خطاب به آخوند لاريجاني, رئيس جديد قوه قضاييه رژيم, اعلام كردند كه مدارك ارائه شده توسط مهدي كروبي, مبني بر شكنجه و به ويژه تجاوز جنسي بازداشت شدگان قيام, « كاملأ جعلي و با انگيزه سياسي» مي باشد. و «خواهان برخورد عادلانه و قاطع با وي» شدند. به گزارش خبرگزاري سپاه پاسداران (خبرگزاري فارس)، آخوند لاريجاني نيز با پيشنهادات اين هيأت موافقت كرده است.
به اين ترتيب رژيم ضد بشري آخوندي در فراز جديدي از تصفيه و جراحي دروني و سركوب و خشونت، براي دستگيري مهدي كروبي, كه طي 30سال گذشته همواره از بالاترين مقامات همين رژيم بوده و 8سال رياست مجلس آن را به عهده داشته است، زمينه سازي مي كند.
اعضاي اين هيأت خود از كساني هستند كه در كشتار و شكنجه و تجاوز به زندانيان در طول ساليان گذشته به طور مستقيم دست داشته و مي بايست به خاطر جنايت عليه بشريت محاكمه شوند.
ابراهيم رئيسي از اعضاي كميسيون مرگ در سال1367 يكي از مسئولان اصلي قتل عام زندانيان سياسي مي باشد و محسني اژه اي در طول سي سال گذشته از جمله در پست نماينده دادستاني انقلاب در وزارت اطلاعات, رئيس شعبه سوم دادگاه انقلاب, دادستان دادگاه ويژه روحانيت و چه در پست وزير اطلاعات از عوامل اصلي سركوب و جنايت در اين رژيم بوده است
روز جمعه نيز, خامنه اي, ولي فقيه رژيم آخوندي, رسوايي عالمگير رژيم به خاطر كشتار, شكنجه هاي وحشيانه و تجاوز به زندانيان، را «دروغپراكني و شايعه» خواند و به روحانيون مخالف يا وابسته به جناح مغلوب هشدار داد كه به خاطر «لغزشهايشان» «سقوط» خواهند كرد.
پيش از اين نيز ايادي ولي فقيه در مجلس ارتجاع يا نهادهاي وابسته به سپاه پاسداران, به انحا مختلف خواستار دستگيري و محاكمه مهدي كروبي شده بودند.
مقاومت ايران كه طي سه دهه حاكميت آخوندها به طور مستمر، شكنجه هاي وحشيانه، به شهادت رساندن زندانيان سياسي زير شكنجه و تجاوز به آنان را, كه تمامأ به دستور و فتواي خميني و ديگر آخوندهاي جنايتكار صورت گرفته است, افشا كرده, نسبت به شكنجه هاي قرون وسطايي, تجاوز و تعدي به زندانيان سياسي و نسبت به دستگيريهاي گسترده روزهاي اخير و دستگيري احتمالي آقاي مهدي كروبي هشدار مي دهد . مقاومت ايران شوراي امنيت ملل متحد و عموم مراجع بين المللي و سازمانهاي حقوق بشري را به اتخاذ اقدامات مؤثر در قبال اين وحشيگري افسارگسيخته در قرن بيست و يكم فرا مي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
22شهريور1388(13سپتامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر