۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه


دستگيري يك بازاري هوادار مجاهدين

بنا بر گزارشهاي رسيده, روز دوشنبه 16شهريورماه, مأموران وزارت بدنام اطلاعات, يكي از بازاريان سرشناس تهران, به نام آقاي محسن دكمه چي, را دستگير و به بندمخوف 209 زندان اوين منتقل كردند.
مزدوران رژيم او را در حمله به محل كارش دستگير كردند. سپس وي را به منزل شخصي اش برده و ضمن بازرسي و تخريب وسايل منزل, برخي لوازم شخصي وي ازجمله آلبومهاي عكس, كامپيوتر, تلفن و مدارك شناسايي وي را با خود بردند.
محسن دکمه چی, در دهه60, به اتهام هواداري از سازمان مجاهدين خلق دستگير و تحت وحشيانه ترين شكنجه ها قرار گرفت. وي به خاطر استقرار دخترش در شهر اشرف و همچنين حمايتهاي مالي اش از خانواده هاي بدون سرپرست زندانيان سياسي مورد غضب وزارت اطلاعات آخوندها قرار داشت و به همين خاطر بارها تهديد به دستگيري شده بود.
رژيم آخوندي بسياري از خانواده هاي مجاهدان اشرفي را طي سالهاي اخير, دستگير و در زندانها بلاتكليف نگهداشته است. مقاومت ايران ضمن ابراز نگراني نسبت به وضعيت وخامت بار خانواده هاي مجاهدين, عموم سازمانهاي حقوق بشري, به ويژه گزارشگر دستگيريهاي خودسرانه را به اقدامي فوري و لازم الاجرا جهت آزادي زندانيان سياسي فرا مي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
21شهريور1388(12سپتامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر