۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

مريم رجوي: قيام مردم ايران براي آزادي

تا تغيير تماميت رژيم ولايت فقيه و برقراري آزادي و دموكراسي در ميهن اسير ادامه خواهد يافت

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، به مردم دلير تهران و ديگر شهرهاي ايران كه نمايش روز قدس رژيم را به خيزشي براي آزادي تبديل كردند، درود فرستاد و خطاب به آنها گفت: قيام امروز شما پيروزي بزرگي عليه خامنه‌اي و احمدي نژاد است كه با بسيج تمام قواي خود، با به كارگيري وحشيانه‌ترين شكنجه‌ها و تجاوز‌ها عليه دختران و پسران زنداني و با حمله وحشيانه به اشرف نتوانستند مانع شما شوند.

خانم رجوي گفت: قيام‌هاي پرتواني كه امروز در تهران، شيراز، تبريز، مشهد، اصفهان و ساير شهرها شعله ور شد، بيان اين حقيقت فروزان است كه قيام مردم ايران براي آزادي تا تغيير تماميت رژيم ولايت فقيه و برقراري آزادي و دموكراسي در ميهن اسير ادامه خواهد يافت. آري اين قيامي است تا پيروزي.

شعارهاي قيام كنندگان همچون مي‌جنگيم مي‌ميريم كشور را پس مي‌گيريم و فريادهاي خشم‌آلود آنان عليه شخص خامنه‌ اي مبين روحيه شجاعانه مردم ايران است كه اين همه كشتار و شكنجه و سركوب نتوانسته است صداي آنها را خاموش كند.

خانم رجوي تأكيد كرد كه طنين شعارهاي «شكنجه و تجاوز ديگر اثر ندارد» كه امروز در خيابانهاي مركزي تهران شنيده مي‌شد، رسوايي خامنه‌اي و شكست ننگين اوست كه براي حفظ خود در قدرت از توسل به تجاوز‌هاي شنيع به زندانيان زن و مرد نيز ابا نكرد اما جز بدنامي و روسياهي و تزلزل هرچه بيشتر رژيمش چيزي به دست نياورد.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت افزود: قيام‌هاي گسترده امروز، در عين حال شكست بزرگي براي طرح سركوبگرانه خامنه‌اي است. او از چند هفته پيش مهار قيام امروز را در صدر اولويت سياسي و امنيتي رژيمش قرار داده بود و امروز شخصاً عمليات سركوب را از طريق قرارگاه ثارالله فرماندهي مي‌كرد. تمام قواي سركوبگر رژيم ولايت فقيه اعم از سپاه پاسداران، بسيج، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و يگانهاي ويژه ضد شورش به كار گرفته شده بودند. اما قيام مردم از همه آنها پيشي گرفت.

وي به قدرتهايي كه هم‌چنان به مذاكره و مماشات با اين ديكتاتوري درهم‌شكسته دل بسته اند، گوشزد كرد پيام امروز مردم سراسر ايران به شما اينست كه بيش از اين سرنوشت خود را به اين رژيم روبه سقوط گره نزنند، به جاي اين سياست شرم‌آور كه به ملايان كمك ميكند كه به سلاح اتمي دسترسي پيدا كنند، تحريمهاي همه جانبه عليه آن اعلام كنند

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

27شهريور 1388(18 سپتامبر 2009(

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر